سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/12/06 - 12:41
  • تعداد بازدید خبر : 6265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل چهارمحال و بختیاری در جمع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد:

پروژه‌های عمرانی نیازمند مطالعات جامع و کارشناسی است

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات ناشی از عدم مطالعات جامع و کارشناسی پروژه‌های عمرانی قبل از اجرا در سطح استان خواستار دقت بیشتر مسئولان در این خصوص گردید.

طباطبایی در جمع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با بیان این مطلب افزود: اکنون که توفیق خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف شامل حال ما شده وظیفه شرعی و قانونی ماست که با تمام توان در راه حل مشکلات مردم قدم برداریم.

وی با تشریح وظایف سازمان و جایگاه نظارت گفت: توجه به این موضوع اثر پیشگیرانه دارد و موجبات کاهش تخلفات و هزینه‌های مادی و معنوی می‌گردد.

بازرس کل استان با اشاره به فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) در سال 1380، توجه کافی به مبنای مطرح‌شده در این فرمان را مانع از به کج‌راهه رفتن و بروز مفاسد دانست.

طباطبایی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای کشور و استان، از به‌کارگیری افراد جوان و تحصیل‌کرده در کنار افراد باتجربه در شورای شهر به‌عنوان نقطه قوت مجموعه یاد کرد و گفت: در حوزه مدیریت شهری برنامه‌ریزی بلندمدت در دستور کار قرار گیرد نه اینکه هر مدیری بخواهد و بتواند سلیقه‌ای عمل کند.

وی با بیان اهمیت به دلیل نوع وظایف و کار شورا و شهرداری‌ها گفت: اقدامات این دستگاه تأثیر مستقیمی در جامعه و مردم دارد لذا باید عمل به قانون و در رأس آن نظارت و اقدامات پیشگیرانه در این حوزه جدی‌تر باشد.

طباطبایی بازرسی را مشاوری امین و بدون هزینه برای کلیه دستگاه توصیف نمود و از آمادگی بازرسی کل استان در جهت تعامل بیش‌ازپیش با شورا و شهرداری‌ها خبر داد و برگزاری بیشتر دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی را راهگشا دانست.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم