سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/09/10 - 16:07
  • تعداد بازدید خبر : 2172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت‌الاسلام درویشیان خبر داد:

همکاری بازرسی کل با دیوان محاسبات استان در خصوص اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

حجت‌الاسلام درویشیان خبر داد:
همکاری بازرسی کل با دیوان محاسبات استان در خصوص اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

 


به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، در مورخ 28-08-1397 جلسه شورای قضایی استان خراسان رضوی به میزبانی بازرسی کل استان و در محل سالن اجتماعات این بازرسی کل با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان پس از خیرمقدم به اعضا و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول به تشریح مهم‌ترین محورهای عملکردی بازرسی کل استان در سال جاری پرداخت.
بازرس کل استان سپس اقدامات دستگاه متبوع خود را در خصوص اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی استان تبیین کرد.
وی در این خصوص اظهار داشت: مکاتباتی توسط بازرسی و دیوان محاسبات استان با دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان انجام و نیز جلسه مشترکی با کارشناسان دیوان برگزار و مشخص گردید بیشترین به‌کارگیری افراد بازنشسته در استانداری و شهرداری بوده که حسب اطلاع افراد مشمول از سمت خود کناره‌گیری کردند و برای پست‌های مدنظر سرپرست تعیین‌شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان اشاره‌ای نیز به اقدامات بازرسی استان در حوزه ارز دولتی پرداخت‌شده به واردکنندگان کالا داشت.
در ادامه هریک از اعضاء موضوعات و اخبار مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند و در خاتمه محمدحسن بهادر نیز به‌عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان معرفی و از خدمات آقای رامشی مدیرکل سابق تقدیر شد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم