سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/10/02 - 09:10
  • تعداد بازدید خبر : 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم‌اندیشی بازرس کل استان خراسان جنوبی با استاندار

بازرس کل استان خراسان جنوبی به همراه تعدادی از سربازرسان با استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان جنوبی، مهدی رحیمی بازرس کل استان در این دیدار ضمن تشریح اهمیت و جایگاه نظارت و بازرسی و همچنین وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رویکرد رییس قوه قضائیه و رییس سازمان بازرسی کل کشور، رویکرد سازمان پیشگیری از وقوع جرم و تخلف و اصلاح امور است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی ضمن صیانت از اموال عمومی و بیت‌المال از مدیران خدوم، سالم، توانمند و باتقوا که هدف آن‌ها خدمت‌رسانی به جامعه است، حمایت می‌کند.

بازرس کل استان در پایان گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان و کارشناسان این بازرسی کل در مورد پیشگیری و مقابله با فساد و رسیدگی به سوء جریانات و شکایات و اعلامات دریافتی از شهروندان ارائه کرد.

در ادامه این دیدار حمید ملانوری،استاندار خراسان جنوبی گفت: وجود حوزه نظارتی در کنار دستگاه‌های اجرایی، امری مهم و حیاتی است؛ زیرا هدف حوزه نظارتی کمک به دستگاه اجرایی است و این سازوکار در همه دولت‌ها و ملت‌ها وجود دارد.

استاندار متذکر شد: باید فارغ از سیاسی‌کاری و سیاسی بازی، روحیه مطالبه گری و جسارت را در خراسان جنوبی بالا ببریم.

وی به حرکت روبه رشد و مثبت سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: باید با بی‌قانونی، قانون‌گریزی و فساد مقابله نموده و با افرادی که به هر نحو از بیت‌المال سوءاستفاده می‌کنند و یا به‌نوعی حق‌الناس را هدر می‌دهند، شرعاً و قانونا برخورد شود.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -