سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/09/03 - 20:01
  • تعداد بازدید خبر : 1737
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرب‌الاجل 45 روزه بازرس کل گیلان به مدیران و صاحبان کالاهای ترخیص نشده گمرک بندرانزلی

بازرس کل استان گیلان به صاحبان کالا و مدیران دستگاه‌های متولی به منظور ترخیص کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از انبارهای بندرانزلی ضراب‌الاجل 45 روزه داد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل گیلان،سیف‌اله مسرور به همراه هیاتی از بازرسان و کارشناسان در راستای اهمیت توجه به امور معیشتی مردم درخصوص توزیع به موقع کالاهای اساسی، به صورت سرزده در دو گلوگاه اساسی ترخیص و تجارت کالاهای اساسی در منطقه آزاد و گمرک بندرانزلی حضور یافت و بر روند اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.

سیف‌اله مسرور در این بررسی و بازدید میدانی ضمن حضور در سیلوها و انبارهای دپو و انباشت کنجاله خوراکی و دامی و رصد و پایش دقیق ترخیص و رسوب این کالاها در بندرتجاری انزلی، به متولیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد تمهید مقدمات برای ترخیص کالا فرصت 45 روزه داد.

وی تاکید کرد: با تاجران و واردکنندگانی که به طمع کسب سود بیشتر و به واسطه وجود خلاهای قانونی اقدام به ترخیص این کالاها نکرده، عمل آنان اخلال در نظام توزیع کشور محسوب شده و علیه آنان برخورد قضایی قاطع و پشیمان‌کننده‌ای صورت خواهد گرفت.

 بازرس کل استان گیلان در ادامه افزود: صراحتا به آنها هشدار می‌دهیم در خصوص مایحتاج ضروری مردم هیچ تعارف و اغماضی نداریم و اگر در مسیر رسیدگی‌ها دستگاه‌های اجرایی نیز که مسبب این اهمال و سستی در وظایف باشند، شناسایی کرده و قطعا با آن‌ها برخورد مقتضی صورت می‌گیرد و از طرفی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز نسبت به دراختیار گرفتن این اموال و توزیع سریع و قانونی آن‌ها در فرصت اعلام شده قانونی به وظایف خود بپردازد.

کلمات کلیدی
علی فخیمی
تهیه کننده:

علی فخیمی

تصاویر

بازدید بازرس کل گیلان از گمرک بندر انزلی - بازدید بازرس کل گیلان از گمرک بندر انزلی - بازدید بازرس کل گیلان از گمرک بندر انزلی -