سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/05/07 - 14:22
  • تعداد بازدید خبر : 2164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایلام/ حضور بازرس کل استان ایلام در شهرستان مرزی مهران

زیرساخت‌های مهران برای پذیرایی هرچه بهتر از زوار باید تا قبل از اربعین آماده شود

حضور بازرس کل استان ایلام در شهرستان مرزی مهران
زیرساخت‌ها‌ی مهران برای پذیرایی هرچه بهتر از زوار باید تا قبل از اربعین آماده شود

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان ایلام، عیسی هواسی بازرس کل استان در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی مهران مورخ 14 تیرماه حضور یافت و با تأکید بر لزوم استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های این شهرستان، گفت: بایستی مشکلات و موانع موجود در خصوص منطقه ویژه اقتصادی مهران پیگیری و رفع کامل شود.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: بررسی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در این شهرستان مرزی از دیگر اولویت‌های ضروری است که باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.
بازرس کل استان ایلام افزود: شهرستان مرزی مهران همه ساله شاهد خیل عظیمی از عاشقان اربعین حسینی است لذا ضرورت دارد زیر ساخت‌های این شهرستان مرزی برای پذیرایی هرچه بهتر از زوار اربعین تا قبل از اربعین امسال تکمیل و آماده شود.
بنا بر این گزارش، در جریان سفر بازرس کل استان ایلام به شهرستان مهران، مراسم معارفه و استقرار هیات بازرسی در شهرداری شهرستان مهران با حضور فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان برگزار گردید.
وی همچنین جلسه مشترکی با رئیس دادگستری این شهرستان داشت که طرفین به بحث و تبادل نظر و بررسی مشکلات و موانع موجود در این شهرستان در ایام اربعین حسینی پرداختند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم