سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1398/08/11 - 19:02
  • تعداد بازدید خبر : 513
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
هرمزگان

رفع مشکلات صیادان جاسک در دستور کار بازرسی کل استان هرمزگان

رفع مشکلات صیادان جاسک در دستور کار بازرسی کل استان هرمزگان
 

 

 

 

بازرس کل استان هرمزگان در سفری به جاسک به‌منظور بررسی مشکلات صیادان از نزدیک، طی دیداری درخواست‌های آنان را بررسی و دستورات لازم را در راستای حل مشکلات صیادان صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، در ادامه روند پیگیری مصوبات سفر استانی ریاست قوه قضاییه به استان و در راستای تأکیدات ریاست سازمان بازرسی کل کشور، رضا مختاری بازرس کل استان در شهرستان جاسک حاضر و در جلسه‌ای با حضور فرماندار جاسک، مدیرکل شیلات و مدیران اجرایی مربوطه و همچنین نمایندگان صیادان، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های صیادان این شهر قرار گرفت.
بازرس کل استان در ابتدای جلسه با تبیین وظایف و اختیارات سازمان بازرسی به تشریح مسائل مختلف پیرامون وظایف این سازمان پرداخت و با اشاره به مشکلات مطروح از سوی صیادان شهرستان جاسک، ضمن تأکید بر تسریع در انجام اقدامات اصلاحی، جدیت و به‌کارگیری تمامی همت مسئولین امر در پیگیری و رفع مشکلات مردم را خواستار شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت رفع هر چه سریع‌تر مشکلات صیادان استفاده کنند.
در ادامه نمایندگان جامعه صیادی در خصوص کشتی‌ها و شناورهای صید ترال و مجوزهای صادره و علاوه بر آن موضوع سوخت قایق‌های صیادی غیرمجاز مطالبی عنوان و درخواست‌های خود از بازرس کل استان هرمزگان را مطرح کردند و همچنین ضمن بیان اعتراض خود بر نحوه واگذاری اراضی جهت طرح‌های پرورش میگو، خواهان رسیدگی به واگذاری اراضی در سایت گاوبندی و روستای گزیر شدند.
رضا مختاری بازرس کل استان هرمزگان پس از استماع صحبت‌های نمایندگان جامعه صیادی در پایان اظهار داشت: مسائل و مشکلات مطرح‌شده، نیاز به طرح و بررسی در کارگروه‌های تخصصی دارند که قطعاً مجموعه‌های ذی‌ربط این موضوع را به‌فوریت در دستور کار قرار خواهند داد و بازرسی کل استان با تمام توان برای رفع مشکلات موجود صیادان شهرستان جاسک با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه که همان اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای جلب اعتماد عمومی جامعه و رضایتمندی مردم است، تلاش می‌کند و تا حصول نتیجه، بررسی‌ها و رسیدگی‌های شیلات استان را رصد و بر روند اجرای کار نظارت لازم را خواهد داشت.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم