سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1395/03/16 - 10:17
  • تعداد بازدید خبر : 20839
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان کردستان

ناصر سراج صبح امروز در بدو ورود به شهر سنندج با آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، سراج در این دیدار با اشاره به آمار فساد در کشور گفت: خوشبختانه در مقایسه با استان‌های دیگر، وضع سلامت در این استان خوب است و ان‌شاءالله تلاش داریم بتوانیم با هماهنگی بین نیروهای انقلاب و در رأس آن حضرت‌عالی این میزان فساد در استان را نیز کاهش دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به بهبود رتبه ایران در رتبه‌بندی سازمان شفافیت بین‌الملل گفت: سلامت کشور در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی مانند رتبه‌بندی سازمان شفافیت بین‌الملل قابل قبول نبوده و در شأن جمهوری اسلامی نیست. چرا که معتقدیم اگر دستورات اسلام رعایت شود، قطعاً سالم‌ترین کشور دنیا خواهیم بود. ولی به هر حال به خاطر شرایط تحمیلی جنگ و بعد از آن تحریم‌های ظالمانه باعث سوء استفاده افراد سودجو شده و شرایط فعلی رقم زده شد.

وی آمار قاچاق در استان کردستان را بالا خواند و افزود: قاچاق باعث ضربه به تولید کشور می‌شود که برای این موضوع باید مدیران استان چاره‌ای بیندیشند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی نیز در این دیدار با بیان این‌که دستگاه قضایی باید به دنبال برقراری عدالت در جامعه باشد، گفت: مردم باید اطمینان و اعتماد داشته باشند که هر آنچه باید انجام شود، انجام می‌شود. الآن هم دشمن روی بحث فساد دست گذاشته است و احساس کرده می‌تواند در این حوزه ورود کند. بنابراین باید تمرکز مسئولان امر در این حوزه باشد.

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای افتتاح ساختمان جدیدالتأسیس بازرسی کل استان کردستان صبح امروز وارد سنندج شده است، در بدو ورود به این شهر با حضور در بهشت محمدی سنندج با نثار گل و گلاب نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم