سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1396/01/19 - 12:41
  • تعداد بازدید خبر : 11217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار بازرس کل و همکاران بازرسی گیلان با خانواده شهیدان نهی قناد در واپسین روزهای سال

روابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد: در ایام پایانی سال و به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن بازرس کل گیلان به همراه تعدادی از همکاران با خانواده شهیدان محمود و مهدی نهی قناد ملاقات کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، سیف‌الله مسرور بازرس‌کل گیلان با یادی از شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی ایران خانواده این عزیزان را به اسطوره‌های صبر و مقاومت توصیف کرده و خطاب به مادر شهیدان قناد گفت: شما به عنوان مادر دو شهید (دفاع مقدس و ترور و نفاق) و همچنین دو جانباز و فردی که خود با وجود روحیه جهاد و مبارزه همیشه و در همه حال در صحنه‌های مختلف حضور پررنگ و مؤثر داشتید یقیناً می‌توانید در انتقال ایثارگری‌ها و جانفشانیهای این عزیزان نقش مهّم داشته باشید.
مسرور با تأکید بر اخلاص و تقوای شهیدان و تداوم خط پایداری راه ارزشمند افزود: بحمدالله به واسطه همان روحیه و مجاهدت‌های ارزشمند شهداء گرانقدر انقلاب اسلامی، فرزندان شما در بازرسی در تحقق اهداف و چشم‌اندازهای مورد نظر مصمم و با اراده در حال حرکت و تلاشند البته در این مسیر متأسفانه شاهد کم لطفی‌ها و قیاس‌های غیرمعقول از وضعیت کنونی با اوضاع پیش از انقلاب هستیم که باید مورد توجه جدی و ترمیم اساسی قرار گیرد.
وی در انتها قاطبه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری کشور را افرادی پاکدست و دارای سلامت نفس دانست و خاطرنشان کرد: همین مقدار کم و ناچیز نیز رافع مسئولیت نظارتی و بازرسی این دستگاه به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستگاه نظارتی نمی‌شود.
در انتهای این ملاقات نیز مادر شهیدان نهی قناد ضمن تأکید و توجه این نهاد نظارتی بر سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی کشور به بیان خاطراتی از شهیدان و جانبازان خانواده خود پرداخت.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم