سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/02/20 - 17:14
  • تعداد بازدید خبر : 5491
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

دیدار استاندار آذربایجان غربی با بازرس‌کل و کارکنان اداره کل بازرسی

استاندار آذربایجان غربی در هفته اول اردیبهشت‌ماه 1394 از اداره کل بازرسی استان بازدید به عمل آورد.

استاندار آذربایجان غربی در هفته اول اردیبهشت‌ماه 1394 از اداره کل بازرسی استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی آذربایجان غربی، مهندس سعادت استاندار این استان در این دیدار گفت: با سیاست‌گذاری‌ها و مدیریت صحیح مدیران و مسئولان استانی زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی برای رشد و توسعه استان آماده سازیم تا شاهد جبران کمبودها و روند توسعه شاخص‌ها در استان باشیم.

سعادت ضمن تأکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه و تمکین کلیه ادارات و دستگاه‌ها از سازمان بازرسی، از اقدامات و تلاش‌های این اداره کل در بحث پیشگیری و برخورد جدی با فساد قدردانی نمود.

پاشایی مدیرکل بازرسی استان آذربایجان غربی هم در این دیدار نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را از وظایف مهم سازمان بازرسی دانست و گفت: بازرسان در هر جایی که اقدامی برخلاف قانون صورت گیرد حضور می‌یابند و با نظارت و بازرسی‌های مستمر از بروز تخلفات جلوگیری می‌نمایند.

وی بالاترین نظارت را وجدان هر فرد عنوان کرد و افزود: ترس از خدا و وجدان هر فردی بالاترین نظارت است چراکه هر فردی که به موازین شرعی و اخلاقیات اعتقاد داشته باشد مرتکب هیچ تخلفی نمی‌گردد.

در پایان استاندار آذربایجان غربی از ساختمان در حال احداث اداره کل بازرسی استان بازدید نمود و دستورات لازم را به پیمانکار مجری پروژه جهت تسریع در روند اتمام ساختمان صادر نمود.

گفتنی است این ساختمان در فضایی به مساحت 3040 مترمربع زیربنا در حال احداث است که در تابستان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم