سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1396/07/29 - 14:20
  • تعداد بازدید خبر : 10741
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار با کارکنان بازرسی:

دستگاه‌ها به هشدارهای سازمان بازرسی توجه کنند

بازرس کل و کارکنان بازرسی کل استان ایلام به مناسبت سالگرد تأسیس این سازمان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در این دیدار آیت‌الله محمدنقی لطفی با بیان اینکه «سازمان بازرسی از مهم‌ترین نهادها در کشور در بررسی عملکرد و همچنین تخلفات مالی واداری است» تأکید کرد: بازرسی بازوی توانمند برای مدیران استان است که اگر خدای ناخواسته کاستی، لغزش یا تخلفی در دستگاهی رخ داد، بازرسی باید وارد عمل شده و اگر تخلفی صورت گرفته بدون هیچ اغماضی با متخلف برخورد کند.
امام جمعه ایلام مهم‌ترین وظیفه سازمان بازرسی را پیشگیری دانست و گفت: در همه دستگاه‌ها پیشگیری کار بسیار حائز اهمیتی است. پیشگیری یعنی قبل از اینکه تخلفی صورت گیرد، از وقوع آن جلوگیری شود.
آیت‌الله لطفی ضمن تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید با سازمان بازرسی هماهنگ عمل کنند، تصریح کرد: معمولاً این نهاد گزارشات محرمانه خود در استان‌ها را به استاندار به‌عنوان مدیر ارشد می‌دهد و از این رو بازوی توانمند استاندار است.
وی با تأیید عملکرد بازرسی کل استان گفت: بحمدالله در ایلام یکی از برادران بسیار خوب و متعهد مسئولیت بازرسی را بر عهده دارد که واقعاً دلسوزی و دغدغه‌های ایشان را همیشه در گزارشاتی که براساس اختیاراتی که دارند، به ما می‌دهند احساس می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تأکید بر اینکه قطعاً باید به سازمان بازرسی کمک کرد، خاطرنشان کرد: بازرسی خطوط قرمز ندارد و در همه مسایل ریز و درشت وکلان می‌تواند نظارت داشته باشد. لذا باید دستگاه‌ها به هشدارهای سازمان بازرسی و تأکیداتی که دارد توجه کنند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم