- بازدید بازرس کل استان زنجان از شرکت تولیدی پارسیان 04/05/08
- سازمان بازرسی کل کشور نحوه تأمین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را بررسی کرد 04/05/08
- گزارش صدا و سیما از مطالبه ای که با ورود سازمان بازرسی به نتیجه رسید؛ واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- حضور بازرس کل استان قم در نشست بازرسان ستاد امر به معروف استان/ تاکید طالبی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بازرسان 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
دستور بازرس کل استان زنجان در پیگیری مشکلات شهرداری
شکایتهای مردمی از دستگاههای اجرایی از جمله تأمین اجتماعی و شهرداری در ملاقات مردمی بازرس کل استان زنجان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، در راستای دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور و با هدف تحقق حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع، سجاد دهدهجانی بازرس کل استان زنجان با اقشار مختلف مردم دیدار کرد
این ملاقات که حدود سه ساعت به طول انجامید. فرصتی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تأکید بر پیگیری قانونی درخواستهای آنان بود.
بازرس کل استان ضمن اشاره به اهمیت ارتباط صمیمی و صادقانه با مردم، برای پیگیری مستمر مشکلات تا حصول نتیجه تأکید کردند.
ملاقاتهای مردمی هر یکشنبه از ساعت 11:00 الی 15:00 برگزار میشود و در این جلسه معاونت نظارت، سربازرسان گروه اقتصادی، سیاسی و قضایی، تولیدی و فرهنگی و اجتماعی و بازرسان تولیدی نیز حضور داشتند درخواستهای مردمی به گروههای مرتبط ارجاع و مقرر گردید موارد به سرعت پیگیری و نتایج در کمترین زمان اطلاع رسانی شود.
همچنین، برخی مشکلات شهروندان با تماس مستقیم بازرس کل با مدیران دستگاههای اجرایی در همان جلسه بررسی و رسیدگی شد.
شکایتهای مردمی از دستگاههای اجرایی از جمله تأمین اجتماعی، راه و شهرسازی، شهرداری بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
