سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/04/30 - 13:59
  • تعداد بازدید خبر : 9377
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
هرمزگان

حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس در بازرسی‌کل استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس ضمن حضور در اداره کل بازرسی استان، با بازرس‌کل و کارکنان بازرسی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس ضمن حضور در اداره کل بازرسی استان، با بازرس‌کل و کارکنان بازرسی استان دیدار و گفتگو کرد.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی پنج‌شنبه شب 25 تیرماه در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بازرسی استان با اشاره به نقش و اهمیت سازمان بازرسی بیان داشت: چتر نظارتی بازرسی بر همه دستگاه‌های استان، از اقتصادی تا بهداشتی و درمانی، عمرانی و خدماتی گسترده است و همه باید خود را در برابر این دستگاه نظارتی پاسخگو بدانند.

وی تأکید کرد: میدان کار بازرسی میدان بسیار حساسی است و حفظ سلامت جامعه در یک میدانی که بسیار تندوتیز است کار بازرسی است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه رشوه‌ها، واسطه‌ها و یا وسوسه‌ها فقط مادی نیستند، گفت: وسوسه‌ها می‌توانند معنوی نیز باشند پس باید در مقابل رشوه‌ها در تمام ابعاد مقاومت کرد و این مفسده در هر مرتبه و مقطعی که باشد باید به این نکته توجه کرد که قانون فصل الخطاب و فوق همه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی تاکنون عملکرد بسیار خوبی در مقابله با فساد، فشارها و سفارش‌ها داشته است.

وی تأکید کرد: کارکنان بازرسی همچنان باید به این مقاومت سرسختانه در مقابل فشارها و سفارش‌ها ادامه دهند.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: بازرسی و کارکنان آن مانند دیده‌بانان نظام هستند که مراقبت از نیروهای نظام‌وظیفه مهم آن‌هاست و آبرو و بقاء نظام در گرو نظارت دقیق و مقابله به‌موقع و سرسختانه آنها در برابر فساد است و بدانند که در این راه مورد حمایت رهبری و مردم می‌باشند.

وی با اشاره به موضوع زمین‌خواری و تجاوز به حریم دریا اظهار داشت: سازمان بازرسی به‌عنوان یک دستگاه نظارتی باید مبارزه با فساد و پدیده زمین‌خواری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و برخورد قاطع با متجاوزان به اراضی ملی داشته باشد و اجازه سوءاستفاده به این‌گونه افراد را ندهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: سازمان بازرسی باید نسبت به مفاسد و تخلفات جزئی‌ نیز حساسیت داشته باشد و به مقابله با آنها بپردازد و درعین‌حال مقابله با مفاسد کلان را در اولویت قرار دهد و با توجه به اهمیت آنها را اولویت‌بندی نماید.

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم