سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/01/25 - 10:53
  • تعداد بازدید خبر : 557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب‌انصاری در آئین معارفه بازرس کل استان سمنان:

جهان و بشریت همگی امروز به دنبال منجی برای رسیدن به عدالت هستند

 

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب‌انصاری در آئین معارفه بازرس کل استان سمنان:
جهان و بشریت همگی امروز به دنبال منجی برای رسیدن به عدالت هستند

آئین معارفه بازرس کل استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب‌انصاری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب‌انصاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا گفت: به فضل الهی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کشور بسیار قوی است و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی توجه به زیرساخت‌های بهداشتی است.
عرب‌انصاری درباره نقش‌آفرینی سازمان بازرسی کل کشور در مقابله کشور با کرونا گفت: سازمان بازرسی کل کشور در ایجاد ارتباط بین دستگاه‌ها و نظارت مستقیم بر عملکرد آنان و کمک به آن‌ها برای راه افتادن شبکه تولید و شکل‌گیری شبکه توزیع نقش عمده‌ای داشته است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ما همه مدیون عظیم‌ترین سرمایه کشور یعنی مقام معظم رهبری هستیم چراکه ایشان از اولین لحظات محکم و استوار واردشده و با ارائه دستورات و ارشادات و راهنمایی‌های لازم به‌تمامی سطوح عملیاتی و نظارتی راه را برای شکست این ویروس منحوس نشان دادند. امروز تمامی جوامع بشریت به دنبال منجی برای رسیدن به عدالت و آرامش هستند و ان‌شاء‌الله با اتفاقاتی که در پیش است ملت و کشور ما سرافرازتر و سربلندتر از گذشته در جهان پیش خواهد رفت.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی فتوحی و دوره سرپرستی محمدعلی نوری، ابلاغ صادرشده توسط رئیس سازمان بازرسی کل کشور را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر رشیدزاده تقدیم و وی را به‌عنوان بازرس کل استان سمنان معرفی نمود.
در ابتدای این دیدار نوری سرپرست بازرسی کل استان سمنان با تبریک ایام میلاد مسعود حضرت ولی‌عصر(عج)، فعالیت‌ها، اقدامات و عملکرد این بازرسی کل طی دوره مسئولیت خود را تشریح کرد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم