سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/02/05 - 14:16
  • تعداد بازدید خبر : 4816
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل بوشهر در جلسه کارگروه مدیران کار و رفاه اجتماعی

تکریم ارباب‌رجوع از وظایف اصلی همه دستگاه‌هاست

مدیرکل بازرسی استان در جلسه کارگروه کار، رفاه و امور اجتماعی که با حضور معاون نظارت و بازرسی و برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد، گفت: مردم برای نظام یک نعمت هستند و میزان رضایت‌مندی آنان از دستگاه‌های دولتی نشان‌دهنده نحوه خدمت‌رسانی است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر محمد آقاجری مدیرکل بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات عمر انسان است و همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی وظیفه دارند برای موفقیت و پیش برد اهداف این نظام مقدس تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه نظارت بر حسن جریان امور فراتر از اجرای قانون موضوعه است، بیان کرد: دستگاه‌هایی که قانون به‌خوبی در آن اجرا می‌شود اما اهداف تعریف‌شده آن سازمان که همان رفع نیاز جامعه و رضایتمندی ارباب‌رجوع می‌باشد، محقق نشود باید با بررسی کارشناسی و انجام بازرسی، آسیب‌ها را شناسایی و در رفع آن‌ها اقدام نمود تا حسن جریان امور که در قانون اساسی تصریح‌شده است محقق شود.

محمد آقاجری با اشاره به اینکه همه کارکنان دولت وظیفه عمل به قانون را دارند اظهار داشت: یکی از اهداف مهم بازرسی‌ها این است که دستگاه‌های بازرسی شونده بدانند نقشه راه همه قانون است و باید بر صراط قانون حرکت کرد.

بازرس‌کل استان بوشهر با بیان اینکه حرکت بنا بر قوانین مصوب است، گفت: مدیریت ادارات و سازمان‌ها همانند دو امدادی است که مدیر باید در مسیر تعریف‌شده با جدیت تمام تلاش کرده و حرکت بکند به‌گونه‌ای که مدیر بعدی با قبول مسئولیت بتواند همان راه قانونی را ادامه داده و کارها را پیش ببرد.

 وی این نکته را نیز متذکر گردید که مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی نسبت به عملکرد مجموعه‌های خود دقت و نظارت بیشتری را معمول دارند و عملکرد آن‌ها را تحت نظر داشته باشند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم