سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/10/16 - 16:01
  • تعداد بازدید خبر : 5029
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دیدار بازرس کل استان البرز با مقامات قضایی تأکید شد:

تعامل مراجع قضایی و نظارتی موجب ارتقای سلامت اداری خواهد بود

دهقان بازرس کل استان البرز در گفت‌وگو با دادستان عمومی و انقلاب کرج اظهار امیدواری کرد که ماحصل تعامل بین اداره کل بازرسی و مرجع قضایی سبب ارتقا سلامت اداری و حاکمیت قانون و پیشگیری از وقوع فساد در سطح استان باشد.

به گزارش روابط عمومی در جلسه‌ای مشترک که با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره کل بازرسی استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب کرج به همراه بازپرس‌های شعب مختلف دادسرا در محل سالن جلسات اداره کل بازرسی برگزار گردید موضوعات مختلف و آسیب‌های پیش رو استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 سعید دهقان مدیرکل بازرسی استان البرز در این جلسه با تأکید بر ضرورت «تعامل مراجع قضایی و نظارتی» خاطرنشان کرد: مجموعه بزرگ دستگاه قضا با سازمان­های مختلف هدفی مشترک را دنبال می‌کنند که عبارت از برقراری عدالت می‌باشد که این هدف جز از طریق اجرای قانون میسر نمی‌گردد لذا به همین خاطر است که تأکید همیشگی دستگاه نظارتی و مراجع قضایی بر اجرای قانون بوده و از طرفی نیز معتقدیم مسیری که رشد و توسعه پایدار استان را رقم می‌زند مسیر اجرای قانون می‌باشد.

دهقان در ادامه به ابلاغ قانون جدید تشکیل سازمان بازرسی کل کشور که در مورخ 15 مهرماه سال جاری مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت اشاره کرد و افزود: تسریع در رسیدگی به گزارش‌های کیفری سازمان بازرسی کل کشور به جهت اهمیت آن به اثرگذاری آن خواهد افزود.

در ادامه شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: تعامل مطلوب مرجع قضایی با اداره کل بازرسی کمک به پیشبرد وظایفمان خواهد کرد.

شاکرمی همچنین اداره کل بازرسی را بازوی قوی و تخصصی مرجع قضایی دانست و افزود: تأکید بنده همواره به مسئولین دادسرا هماهنگی و همکاری ویژه با کارشناسان بازرسی بوده و اعتقاد دارم این چنین تعامل و هم­افزایی در برخورد با فساد و قانون­گریزی خود زمینه پیشگیری را فراهم خواهد آورد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم