سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/10/16 - 16:00
  • تعداد بازدید خبر : 4383
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان شمالی

برگزاری جلسه آموزشی برای فرماندهان بسیج ادارات کل استان خراسان شمالی با موضوع آشنایی با مفاسد اداری و راه‌های مقابله با آن

جلسه آموزشی فرماندهان بسیج ادارات کل استان با موضوع آشنایی با مفاسد اداری و راه‌های مقابله با آن با سخنرانی بازرس کل استان خراسان شمالی در سالن اجتماعات اداره کل پست خراسان شمالی برگزار شد.

مسعود صفری بازرس‌کل استان در جمع فرماندهان بسیج ادارات کل، ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت، سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفته و افزودند: به‌منظور محقق شدن فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در مبارزه با فساد، همچنان که در پیام معظم له در همایش کشوری مبارزه با فساد نیز بیان فرمودند، نگاه عمل‌گرایانه و عزم و اراده همگانی در همه دستگاه‌ها به‌منظور مبارزه همه‌جانبه با فساد اداری و اقتصادی، لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

 وی همچنین در ادامه به تشریح تعاریف مختلف از فساد اداری و قوانین مرتبط با آن پرداخته و ضمن بررسی اجمالی برخی رویه‌های مفسده زا در محیط‌های اداری، شاخصه‌های مؤثر در تقویت و افزایش سلامت اداری را بیان و در پایان جلسه به برخی سؤالات حاضران پاسخ دادند. لازم به ذکر است که در این جلسه مسئولان بازرسی پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان نیز شرکت داشتند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم