سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 08:36
  • تعداد بازدید خبر : 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حمایت بازرسی‌کل استان زنجان؛ فاز نخست طرح تصفیه تکمیلی انتقال پساب فاضلاب شهری به شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان و هیأت همراه از مراحل پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب زنجان و خط انتقال پساب به 4 شهرک صنعتی بازدید کرد.

ابوالفضل خمسـه در این بازدید که متعاقب پیگیری‌ها و نظارت قبلی بازرسـی‌کل اسـتان زنجان صـورت گرفت، با بیان اهمیت و ضـرورت تکمیل و بهره برداری کامل از طرح مذکور اظهار کرد: با تکمیل فاز اول پروژه مذکور و بهره برداری از آن در یک ماه آینده کمک شـایانی به منابع آبی استان خواهد شد.

بازرس‌کل استان زنجان اشاره کرد: تصفیه خانه مذکورکه با 1000 متر مکعب مخزن ذخیره ، 80 کیلومتر مربع خط انتقال و 60 کیلومتر شبکه انتقال با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری به نرخ روز صورت گرفته است قادر خواهد بود 350 لیتر بر ثانیه آب را تصفیه و به نزدیک به 1000 واحد تولیدی مستقر درشهرک‌های مورد نظر پمپاژ کند.

در این بازدید، مدیرعامل شـرکت شـهرک‌های صـنعتی با قدردانی از ورود به موقع و اثربخش مجموعه بازرســی کل اســتان درخصــوص رفع موانع و چالش‌های پیش روی این شــرکت، خواســتار ادامه تعاملات و حمایت‌های مربوطه از سوی بازرسی کل استان شد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -