سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/07/15 - 10:06
  • تعداد بازدید خبر : 1651
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

بازرس کل گیلان: مقابله با فساد با وجود تفکر و روحیه بسیجی همراه با توفیقات مضاعف خواهد بود

بازرس کل گیلان: مقابله با فساد با وجود تفکر و روحیه بسیجی همراه با توفیقات مضاعف خواهد بود

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و امام شهیدان، شورای فرماندهی پایگاه مقاومت عیون عدالت بازرسی کل گیلان به همراه بازرس کل استان فرماندهی سپاه قدس استان گیلان سردار عبدالله‌پور دیدار کردند.
سیف‌الله مسرور بازرس کل گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همکاران بسیجی بازرسی کل گیلان با وجود مشغله‌های فراوان کاری که به واسطه وظایف سازمانی برای آنها مترتب است، ولی از رسالت و تکالیف بسیج و بسیجی غافل نشده و در این مسیر تمام تلاش خود را معطوف هر دو وظیفه سازمانی و اعتقادی خود می‌کنند.
بازرس کل استان با بیان اینکه قطعاً هرکسی که در پیشبرد اهداف و چشم اندازهای متعالی اسلام و انقلاب گام برمی‌دارد، بسیجی محسوب می‌شود، گفت: خصوصاً این نقشه راه در سازمان بازرسی که در رأس مقابله با فساد و سوءجریان است با جدّیت تعقیب می‌شود.
وی در ادامه ضمن بیان ضرورت وجود تفکر و روحیه بسیجی در خدمات رسانی ازسوی دستگاه‌های اجرائی به مردم، گفت: پیشگیری و مقابله با فساد مستلزم و برخورداری از همین تفکر غنی است و این مهم تحقق نمی‌یابد، مگر اینکه بازرسان و افرادی که مسئولیت مقابله با سوءجریانات و یا تخلفات را برعهده دارند، با روحیه بالای بسیجی وارد عرصه شوند و قطعاً وجود این روحیه با توفیقات و دستاوردهای ارزشمندی همراه است.
مسرور عضو شورای قضائی و بازرس کل گیلان در انتهای صحبت‌های خود نیز به موضوع شفافیت در عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان و شرایط و اقدامات مرتبط با اعطای مجوز و طرح‌های الکترونیکی از قبیل ستاد، سیماک و... و همچنین مشکلات و مقاومت‌هایی که در قبال اجرای این طرح‌ها از سوی برخی از دستگاه‌های اجرائی استان وجود دارد، اشاراتی داشت.
در ادامه این دیدار، محمّدرسول حاجی‌محمّدی فرمانده پایگاه عیون عدالت بازرسی کل گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان رسالت بسیج و بسیجی و حضور ارزشمند این قشر در دستگاه نظارتی، این حضور پررنگ و مؤثر را غنیمتی ارزشمند دانست و به ارائه گزارش عملکرد پایگاه پرداخت.
در انتهای این دیدار نیز سردار عبدالله‌پور فرماندهی سپاه قدس گیلان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن خیرمقدم به بسیجیان بازرسی گیلان با واکاوی دقیق تلاش‌ها و ثمرات بروز و ظهور انقلاب اسلامی که با تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام راحل(ره) و راهبری ایشان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: اوج هنر بزرگ و ارزشمند امام(ره) در مواجهه و حل معضلات و آسیب‌های اوایل انقلاب با تشکیل بسیج و خلق تفکر بسیجی اجرا و تکمیل شد و امروزه اگر خواهان حل شدن و رفع مشکلات موجود هستیم، قطعاً کلید طلائی و راه حل این وضعیت ورود بسیج و بسیجی است.
سردار عبدالله‌پور مقابله با فساد را سخت و دشوار دانست که همیشه با سختی‌ها و مشقاتی همراه است و افزود: در مسیر مقابله با فساد همیشه دغدغه‌ها و موانع سخت و محکمی وجود دارد و بسیجی با تأسی از اخلاق و منش امیرالمومنین حضرت علی(ع) قطعاً می‌تواند این مسیر را هموار و آسان کند.
وی ضمن تشکر از حضور اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت عیون عدالت بازرسی کل گیلان، خاطرنشان کرد: شما بسیجیان از ما پاسداران جلوتر هستید، زیرا بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و بی‌مزد و منت در مسیر اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد و قطعاً این کار ارزشمند و بزرگ به فضل الهی عندالله مأجور باشید.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم