سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/08/12 - 18:11
  • تعداد بازدید خبر : 1916
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

بازرس کل کرمان اعلام کرد: مقدار زیادی از اراضی دولتی استان در تصرف زمین‌خواران است

بازرس کل کرمان اعلام کرد: مقدار زیادی از اراضی دولتی استان در تصرف زمین‌خواران است
آبیار با اشاره به این‌که بالغ ‌بر ده‌ها میلیارد تومان از اموالی که مورد تضییع قرار گرفته بوده جلوگیری و به اموال عمومی دولت برگشته است گفت: هرچند از زمین‌خواری در استان جلوگیری شده اما هنوز هم‌مقدار زیادی از اراضی دولتی در تصرف زمین‌خواران است.
احمد آبیار بازرس کل استان کرمان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان بابیان این مطلب افزود: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات دولتی و غیردولتی که دولت از آن‌ها سهامدار است بر عهده سازمان بازرسی است.
وی بابیان اینکه پیشگیری از تخلفات در دستگاه‌های اجرایی را هم پیگیری می‌کنیم اظهار داشت: در حد توان و قدرت در دستگاه‌های اجرایی آموزش را برای جلوگیری از تخلفات انجام می‌دهیم.
بازرس کل کرمان با اشاره به اینکه نظارت کار سختی است عنوان کرد: در سطح استان کرمان بیشترین تخلفات انجام‌شده در این حوزه اهمال در انجام وظایف است.
وی تصریح کرد: به دلیل سوء مدیریت و اهمال در نگهداری و استفاده از اموال دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات تحت نظارتشان متأسفانه در طول سال اموال زیادی حیف‌ومیل می‌شود.
آبیار بابیان اینکه مقاومت زیادی مقابل نظارت است و علیه دستگاه‌های نظارتی نیز جوسازی‌هایی می‌شود تأکید کرد: سازمان بازرسی استقلال کامل دارد و تحت نفوذ هیچ دستگاهی و افرادی نیست.
بازرس کل استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و آماده ارائه مشاوره‌های لازم برای جلوگیری از تخلفات در استان هستیم.

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم