- حضور بازرس کل استان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان 03/04/27
- بازدید مدیرکل حمایت از تولید و سرمایه گذاری سازمان بازرسی کل کشور از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی هشتگرد 03/04/27
- بررسی مشکلات سرمایه گذار خارجی پروژه ساروج کرمان در دیدار با بازرس کل قضایی استان 03/04/27
- پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی درگذشت پدر حجتالاسلاموالمسلمین حجازی 03/04/27
- ۵۰ میلیارد ریال وام به یکی از واحد های بزرگ تولیدی اردبیل اختصاص یافت/ تامین وام از صندوق ملی محیط زیست 03/04/27
- ماموریت معاون اقتصادی سازمان بازرسی به بازرسی امور نیرو در رابطه با رصد وضعیت ذخایر آبی سدهای کشور و تولید برق/ وزیر نیرو به سازمان بازرسی دعوت شد 03/04/27
- دیدار بازرس کل قضایی استان یزد با دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان 03/04/27
- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد 03/04/27
- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
بازرس کل استان مرکزی: رضایت مندی بیماران مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است
جلسه رسیدگی به مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، با توجه به افزایش قابل توجه مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه (بیمههای پایه و تکمیلی) و با توجه به جهش هزینههای تولید و ارائه خدمت در حوزه درمان که منجر به بروز چالشهای جدی در تأمین هزینههای مراکز مذکور بهویژه در حوزه حقوق و دستمزد و همچنین تأمین دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد مصرف و در نهایت نارضایتیهای جدی کادر درمان و بیماران گردیده، جلسه ای با حضور روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی، مدیران کل بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نمایندگان بیمه های خصوصی و تکمیلی، روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات بازرسیکل استان مرکزی برگزار شد.
محمد حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تبیین موضوع و بیان آسیبهای ناشی از استمرار وضعیت نامطلوب فعلی، خواستار ارائه توضیح و هرگونه راهکار و پیشنهاد از سوی مدیران حاضر در جلسه گردید.
بازرسکل استان مرکزی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز درمانی استان، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده، مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است.
در ادامه مدیران دانشگاهها و نمایندگان مراکز درمانی ضمن تشریح وضعیت فعلی، خواستار کاهش مطالبات به منظور فراهم شدن امکان تداوم ارائه خدمات بهتر به بیماران شدند.
در پایان این نشست، محمد حسین افضلی، بازرسکل استان مرکزی، بعد از بررسی چالشهای موجود با توجه به تأخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمهای مراکز درمانی، بر پرداخت و تسویه مطالبات این مراکز در مهلت تعیین شده تأکید کرد.
![فرزانه سادات سجادی](/uploads/sys/profiles/64/d7197c43-7a8a-47e3-9d07-fcfd9905fcd1.jpg)