سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 11:31
  • تعداد بازدید خبر : 288
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان اصفهان در بازدید از ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: اتخاذ تمهیدات و تدابیر مدیریتی لازمه رونق تولید در ذوب آهن

رئیس منطقه (6) و بازرس کل استان اصفهان در راس یک هیات از مجموعه تولیدی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اصفهان، حمید شاهمحمدی بازرس‌کل استان اصفهان در این بازدید، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، مسایل، مشکلات و چالش­های مهم شرکت را با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران اجرایی ذی‌ربط با محوریّت حمایت از تولید، مورد بررسی قرار داد.

همچنین در نشستی که پیش از بازدید برگزار شد، موضوعات مهم شرکت ذوب آهن، اعمّ از وضعیت تولید، عملکرد مالی شرکت مشتمل بر «سود عملیاتی، هزینه عملیاتی، زیان انباشته و میزان تعهدات و بدهی آن»، وضعیت نیروی انسانی، مسائل زیست محیطی، اصلاح ساختار، عملکرد بورس کالا در حوزه فولاد، عدم تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز شرکت، به ویژه سنگ آهن، وضعیت آب، برق و گاز مصرفی شرکت و ... مورد بحث و بررسی مفصل، قرار گرفت.

بازرس‌‌کل استان اصفهان در این نشست ضمن توجه مضاعف به تدابیر مدیریتی در فرآیند تولید، بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در موضوع جذب و نگه­داشت نیروی انسانی مفید و مؤثر، تأکید و گفت: هر چند رسالت اصلی ذوب آهن، تولید است اما رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی، به هیچ وجه نباید از دید مدیران شرکت، مغفول بماند. وی در خصوص اصلاح ساختار مالی شرکت، به ویژه برنامه «مولد سازی دارایی­های راکد شرکت» خاطرنشان کرد: مباحث کارشناسی و نظارت­های تخصصی ذی­ربط، ملاک عمل مدیران مجموعه، قرار گیرد.

رئیس منطقه (6) و بازرس کل استان اصفهان با اشاره به کمبود شدید منابع آب سالم در استان، بر ضرورت رعایت ضوابط زیست محیطی در موضوع احداث تصفیه خانه و استفاده از فاضلاب شهرهای همجوار و باز چرخانی آب، تأکید و ابراز داشت: این مهم باید در اولویت برنامه­های شرکت قرار گیرد.

در پایان از برخی خطوط تولید شرکت ذوب آهن شامل تولید ریل و مقاطع فولادی بازدید به عمل آمد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -