سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1398/03/08 - 15:55
  • تعداد بازدید خبر : 1124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گیلان

بازدید میدانی بازرس کل گیلان از طرح‌های ساماندهی رودخانه‌های غرب گیلان

بازدید میدانی بازرس کل گیلان از طرح‌های ساماندهی رودخانه‌های غرب گیلان



به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، سیف‌الله مسرور بازرس کل استان با همراهی مدیر و کارشناس حوزه اقتصادی این بازرسی از برخی طرح‌های آبخیزداری اجراشده و یا در دست اقدام مناطق غرب گیلان به‌صورت میدانی بازدید کرد.
مسرور در این بازدید که با همراهی و توضیحات تکمیلی مدیران آب منطقه‌ای استان انجام گرفت، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته، اظهار داشت: در سیل اخیر که متأسفانه خسارات سنگینی را در نقاط مختلف کشور از جمله مناطق شمالی کشور در برداشت، شاهد کمترین خسارات در استان گیلان بودیم و این امر ماحصل تدبیر و تلاش‌های در خور تحسین مجموعه تصمیم‌گیران و متولیان ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌های استان گیلان بود.
وی افزود: البته نباید در این مسیر از ادامه و تکمیل فعالیت‌ها و همچنین تثبیت اقدامات صورت گـرفته غـافل شد و قطعاً با توجه جدی به این موضوع می‌توان از هدر رفت منابع و ورود ضرر و زیان و خسارات احتمالی نیز جلوگیری کرد.
مسرور تصریح کرد: بازرسی کل استان به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد نظارتی از این فعالیت‌ها حمایت جدی و مؤثری خواهد کرد و در صورت وجود موانع و مشکلات پیش روی از تمام ظرفیت‌های موجود برای برون‌رفت از این معضلات بهره می‌گیرد.
بنابراین گزارش، این بازدید در راستای وعده سیف‌الله مسرور بازرس کل استان در آغازین روزهای سال 1398 مبنی بر تمرکز و نظارت مضاعف به موضوع ساماندهی رودخانه‌ها و اجرای طرح‌های آبخیزداری طی برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده صورت گرفت.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم