سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/08/28 - 10:57
  • تعداد بازدید خبر : 5557
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
فارس

بازدید رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شیراز

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس، صبح جمعه 23 آبان1393، به مدت 3 ساعت از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شیراز بازدید کرد.

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس، صبح جمعه 23 آبان1393، به مدت 3 ساعت از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شیراز بازدید کرد.

در این برنامه که معاون، سربازرس و بازرسان گروه شهرداری‌های اداره کل بازرسی استان فارس نیز حضور داشتند، پروژه‌های در حال اجرای کوهسار مهدی، پل کابلی ولی عصر(عج)، پل فضیلت، زیر گذر هفت تنان و طرح تعریض خیابان سعدی مورد بازدید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودآبادی با توجه به اهمیت اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی، به لحاظ ضرورت درتسهیل و بهبود حمل و نقل و کاهش بار ترافیکی کلان شهر شیراز خواستار تسریع در تامین اعتبارات لازم جهت کاستن از تعدیل‌های قانونی شد.

وی در ادامه عنوان کرد: تسریع در اتمام پروژه‌های شهری موجب رضایتمندی و شرینی کام مردم خواهد شد در غیر آن منجر به افزایش هزینه پروژه‌ها می گردد و نهایتا نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

محمودآبادی خدمت خالصانه به مردم را، با اهمیت توصیف نموده و خاطرنشان ساخت: قطعاً اگر خدمت خالصانه باشد مورد رضای حق تعالی و توجه مردم قرار خواهد گرفت و می تواندبه عنوان باقی الصالحات مسئولین مرتبط قلمداد کرد.

رئیس منطقه 3سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نظارت به موقع و تأثیر آن در اجرای پروژه‌ها، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های شهرداری را امری مهم تلقی نمود و خواستار نظارت جدی و فائقه شهردار و سایر عوامل شهرداری بر عملکرد پیمان کارها در فرایند اجرای پروژه‌ها شد.

بازرس کل استان فارس ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی انجام شده در سطح کلان شهر شیراز توسط شهرداری شیراز، آمادگی اداره کل بازرسی استان را در راستای رفع مشکلات احتمالی در پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری اعلام نمود.

در پایان پاک فطرت شهردار شیراز گزارشی از روند اجرایی پروژه‌ها، تنگناها و مشکلات پیش رو را ارایه نمود.

پاک فطرت حضور نمایندگان بازرسی را در کمیسیون‌های معاملات شهرداری و نظارت آنها در اجرایی پروژه‌ها را بسیار مثبت ارزیابی نمود و خاطرنشان ساخت: مواقعی که نماینده‌های بازرسی در جلسات و کمیسیون‌ها حضور دارند نسبت به صورتجلسات تنظیمی اطمینان خاطر بیشتری وجود دارد.

 

گزارش تصویری

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم