سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 13:18
  • تعداد بازدید خبر : 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس کل استان ایلام از سردخانه دو هزار تنی و تولید یخ در راستای کمک به تحقق شعار سال و همچنین حمایت از تولید

بازرس کل استان ایلام به همراه سربازرس گروه سیاسی قضایی و همچنین کارشناسان فنی بازرسی کل استان ایلام و با همراهی مدیرکل اقتصادی استانداری و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و نیز رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان از سردخانه ۲۰۰۰ تنی بخش خصوصی شهر ایلام و کارخانه تولید یخ واقع درشهرستان چوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در این بازدید با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی در استان در اربعین گفت از مسئولین اجرایی ستاد اربعین انتظار می‌رود که در جهت کمک به تولید استان و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح بیت‌المال و منتفع شدن استان از برکات اربعین حسینی استفاده از تولیدات و محصولات استان در اولویت کار قرارگیرند.

وی افزود: زمانی‌که هم کارخانه تولید یخ و هم سردخانه در استان ایلام جهت تامین یخ و دپو مواد غذایی وجود دارد می‌طلبد مسئولین این امر استفاده از ظرفیت کامل واحدهای استان را جزء اولویت‌های کاری خود قرار دهند تا در زمینه رشد و تولید نیز واحدهای استاناز برکات اربعین بهره‌مند شوند.

بازرس‌کل استان ایلام بیان کرد: از مزایای استفاده از ظرفیت‌های کارخانه‌های استان کاهش هزینه حمل و نقل و تسریع در انجام خدمات رسانی‌ها و در دسترس بودن آنها می‌باشد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -