سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 13:37
  • تعداد بازدید خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان اصفهان از طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و دهاقان

رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان در راس هیاتی از طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های شهررضا، سمیرم و دهاقان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اصفهان، حمید شاه محمدی رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه و در راستای پیگیری و تحقق شعار سال، در رأس هیأتی متشکّل از رییس، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان و سربازرسین بازرسی کل استان، از تعدادی طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و دهاقان بازدید کرد.

این طرح‌ها و پروژه‌ها شامل کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، تولید نشاء، پرورش قارچ، واحدهای مرغ تخم‌گذار، پرورش ماهی و گلخانه‌های هیدروپونیک (کاشت بدون خاک) است.

در این بازدید، ضمن توجه به توانمندی‌ها و امکانات بالقوه و بالفعل، مسائل و مشکلات و چالش‌های ذیربط آن احصاء و در ابعاد مختلف مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت. متعاقب آن تصمیمات و هماهنگی لازم در خصوص چگونگی پیگیری و رفع چالش‌های مرتبط، برابر وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل، اتخاذ گردید.

بازرس کل استان اصفهان در این بازدید با ابراز خرسندی از روند رو به رشد کمیّ و کیفی تولیدات بخش کشاورزی و خلاقیت‌های به کار گرفته شده در این حوزه مهم و به ویژه اقدامات صورت گرفته در کارخانه پیشگام خورام دام، طیور و آبزیان و گلخانه‌ها، خواستار هم‌افزایی مضاعف در پیگیری و رفع مسائل و مشکلات و چالش‌های موجود شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -