سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/02/21 - 16:29
  • تعداد بازدید خبر : 6470
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

بازدید بازرس‌کل استان آذربایجان غربی به همراه بازرسان از گمرک بازرگان

بازرس‌کل استان آذربایجان غربی همراه با جمعی از بازرسان و کارکنان ستادی در سفر به شهرستان ماکو از گمرک بازرگان بازدید به عمل آورد.

بازرس‌کل استان آذربایجان غربی همراه با جمعی از بازرسان و کارکنان ستادی در سفر به شهرستان ماکو از گمرک بازرگان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان آذربایجان غربی، در ابتدای این سفر، امام‌جمعه ماکو در دیدار با جاوید پاشایی به تبیین مسائل و مشکلات شهرستان پرداخت و از برقراری این دیدار و سفر هیأت بازرسی به شهرستان ماکو قدردانی نمود.

بنابراین گزارش همچنین جلسه‌ای نیز به میزبانی فرماندار ماکو راجع به بررسی مشکلات شهرستان به‌ویژه موضوع گمرک در محل فرمانداری تشکیل گردید و پیشنهادات فرماندار نیز به سمع بازرسان رسید.

در ادامه بازدید از گمرک بازرگان، مسائل و مشکلات مختلف و متعدد این گمرک مورد رسیدگی قرار گرفت؛ مشکل صف‌های طولانی و چند کیلومتری کامیون‌ها، نبود امکانات عمومی و رفاهی برای کامیون داران و مسافران، به‌روز نبودن دستگاه‌های کنترل بار که باعث طولانی شدن مدت‌زمان ترخیص می‌گردد و بروز برخی مشکلات اجتماعی ازجمله مشکلات این موضوع محسوب می‌شود.

دیدار چهره به چهره با رانندگان کامیون‌های در صف انتظار، حضور در بین مسافران و تجار، حضور در برج دیده‌بانی هنگ مرزی ساری سو و حضور در ستاد اداری و بخش‌های مختلف گمرک بازرگان از دیگر برنامه‌های حضور بازرس‌کل بود.

در پایان این بازدید چندساعته، پاشایی بازرس‌کل استان ضمن استماع توضیحات مدیرکل گمرک بازرگان، دستورات و پیشنهادات لازم را جهت تسهیل روند عبور و مرور و رفع نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان داخلی و خارجی صادر نمود و مقرر گردید هیأت بازرسی استان نیز گزارش جامع خود را متشکل از نارسایی‌ها و پیشنهادات در اسرع وقت تهیه و برای اجرا ارائه نمایند.

شایان ذکر است بازدید سرزده بازرسان از شهرداری ماکو و اداره جهاد کشاورزی ماکو از برنامه‌های جنبی این سفر بود.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم