سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/05/30 - 11:15
  • تعداد بازدید خبر : 2078
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

افتتاح پایگاه بسیج شهید حججی بازرسی کل استان کرمان



افتتاح پایگاه بسیج شهید حججی بازرسی کل استان کرمان
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کرمان، هم‌زمان با سالروز شهادت شهید حججی با حضور سرهنگ جلالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان و با حضور بازرس کل استان، معاونین، سربازرسان و تعدادی از همکاران، پایگاه بسیج بازرسی کل استان به نام شهید معزز حججی افتتاح گردید.
آبیار بازرس‌کل استان کرمان در این مراسم، بسیج را یکی از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از یادگارهای بنیان‌گذار فقیه انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به برکات آن، خاطرنشان کرد: تضعیف بسیج و سپاه، یک اشتباه استراتژیکی است چراکه سیستم دفاعی کشور با تضعیف بسیج قابل‌نفوذ و تضعیف‌پذیر خواهد شد. اگر قدرت نظامی و موشکی کشور نبود، هیچ‌گاه تهدیدات دشمن متوقف نمی‌شد. در این شرایط خاص عقل حکم می‌کند که کشور بایستی قوی و استوار بماند.
وی ادامه داد: کشور باید در مقابل دشمن امکانات دفاعی داشته باشد لذا در وضعیت فعلی ضرورت دارد بسیج و فرهنگ بسیجی توسعه یابد؛ درگذشته اکثر کارهای فرهنگی و توسعه بسیج توسط جهاد سازندگی انجام می‌شد که متأسفانه در حال حاضر جهاد کشاورزی، امور فرهنگی را تعطیل کرده است.
بازرس کل استان تصریح کرد: کشور نیاز به تحول دارد و ارگانی که می‌تواند تأثیر زیادی بر جا بگذارد، بسیج است لذا دولت باید امکاناتی را در اختیار بسیج قرار دهد تا روحیه انقلابی در جوانان احیاء شود.
در ادامه این مراسم سرهنگ جلالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان ضرورت و گسترش فرهنگ بسیج در بین جوانان و همچنین اهمیت دادن ویژه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (دام ظله الشریف) به بسیج و فرهنگ بسیجی در بین جوانان، افزود: معظم له همواره حامی بسیج و اقدامات بسیج در کشور بوده و هستند، به‌طوری‌که ایشان بر تابوت شهیدان بسیجی شهید والامقام صیاد شیرازی و شهید بزرگوار آوینی و بسیجی شهید حججی بوسه می‌زنند که این نشان از جایگاه و اهمیت بسیج در نزد مقام معظم رهبری دارد.
در ادامه این مراسم با اعطای حکم مسئولیت به برادر بسیجی فریدون فیروزی وی به‌عنوان فرمانده پایگاه شهید حججی بازرسی کل استان کرمان منصوب گردید.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم