سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1395/03/08 - 12:12
  • تعداد بازدید خبر : 15171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) بازرسی کل استان هرمزگان

مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) بازرسی کل استان هرمزگان، با حضور بازرس کل، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول بسیج ادارات و کارکنان بازرسی کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی(عج) بازرسی کل استان هرمزگان با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس و مسئول بسیج ادارات شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس سرهنگ پاسدار اباذر سالاری ضمن اشاره به اهمیت نقش حضور نیروهای بسیج مردمی در مقابله با رژیم بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس افزود: حضور گسترده مردم و ارتش بزرگ مردمی تشکیل شده با کمترین امکانات که در مقابل رژیم متجاوز بعث با دست‌خالی مقاومت کردند منجر به شکست ابهت شرق و غرب در جنگ گردید.

وی عنوان کرد: دشمنان این انقلاب همیشه و در همه حال در تلاش بودند و هستند که به این نظام ضربه بزنند ولیکن کارنامه‌ای که بسیجیان، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حفظ هوشیاری و روحیه ایثارگری در دفاع از دین و انقلاب و کشور از خود به جای گذاشته‌اند سدی محکم در برابر توطئه‌های آنان ایجاد کرد که دشمن حتی جرأت فکر کردن به مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

ابوالهادی بازرس کل استان هرمزگان نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به ارزش و جایگاه بسیجیان اشاره و متذکر شدهمه باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و فرهنگ بسیج را در کشور بسط دهیم.

در پایان جلسه ابوالهادی بازرس کل استان هرمزگان به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی(عج) بازرسی کل استان هرمزگان معرفی گردید.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم