سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1396/12/13 - 14:24
  • تعداد بازدید خبر : 7886
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
البرز

اعلام آمادگی امام‌جمعه ساوجبلاغ برای همکاری با بازرسی کل استان البرز در مبارزه با مفاسد

اعلام آمادگی امام‌جمعه ساوجبلاغ برای همکاری با بازرسی کل استان البرز در مبارزه با مفاسد
به گزارش روابط عمومی بازرس کل کشور، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با حضور امام‌جمعه، بازرس کل استان، رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دهیاران در محل فرمانداری در روز پنجشنبه مورخ 12-11-1396 تشکیل شد.
بازرس کل استان البرز ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و عرض تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری سلام‌‌الله علیها اظهار داشت: امروز ما به‌عنوان مدیران نظام اسلامی باید در حوزه فرهنگ به ترویج اخلاق اسلامی بپردازیم.
 فراهانی در ادامه با تبیین و تشریح وظایف بازرسی در خصوص نظارت بر حسن اجرای قوانین و جلوگیری از دور زدن قانون، ناظران و بازرسان را به‌عنوان چشمان نظام اسلامی معرفی کرد و با اشاره به فرمایشات و نامه‌‌های مولا امام علی(ع)، خطاب به مدیران و رؤسای ادارات اظهار داشت: بیش از گذشته در امر خدمت به مردم، تمامی همت خود را به کار بگیرید که امروز خدمت به مردم همانا حمایت و تبعیت از ولایت تلقی می‌شود و پیروی از ولایت در امر خدمت‌‌رسانی تجلی می‌‌نماید.
وی در ادامه با بیان عملکرد اداره کل بازرسی در مبارزه و پیشگیری از مفاسد اداری و مالی، خواستار خدمت‌‌رسانی مطلوب همه مدیران اجرایی شهرستان به مردم شد.
در پایان جلسه فرماندار و امام‌جمعه شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد اداره کل بازرسی استان و اعلام آمادگی هرگونه همکاری، خواستار پیشگیری از مفاسد اداری و مالی از سوی سازمان بازرسی شد.

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم