سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1397/10/01 - 08:32
  • تعداد بازدید خبر : 1655
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

آبیار: بانک‌ها باید حامی اقتصادی بخش‌ها و کارخانجات تولیدی باشند

آبیار: بانک‌ها باید حامی اقتصادی بخش‌ها و کارخانجات تولیدی باشند
 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کرمان، در پی بررسی مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی استان جناب آقای احمد آبیار بازرس کل استان کرمان با همراهی سربازرس گروه اقتصادی بازرسی کل استان و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تاریخ 19-7-1397 از واحدهای قطعه گستر، فرش الماس کویر، لاوان تابلو و آوند پلاست بازدید به عمل آورد.
آبیار در ابتدای این بازدید ضمن عرض خدا قوت به دست‌اندرکاران صنعت استان طی سخنانی حمایت از تولید داخلی را راهکار اصلی توسعه صنعت، برشمرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل شورای عالی اقتصاد، این رویکرد را نشان از اهتمام و حمایت همه‌جانبه ایشان از تولید داخل و ایجاد اشتغال دانست.
وی اظهار داشت: فرزندان ما نیز باید خود را صاحب صنعت بدانند و سایر دستگاه‌ها نیز تولید و اشتغال داخلی و حمایت از آن را دغدغه اصلی خود بدانند و در جهت رفع موانع تولید گام بردارند.
بازرس کل استان کرمان با توجه به مشکلات بخش صنعت در برخی استان‌های کشور خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها و مدیران برای سرعت بخشیدن به چرخ تولید و اشتغال شد.
آبیار با اشاره به منابع خدادادی در استان کرمان و همچنین تنوع محصولات کشاورزی و نیروی انسانی کارآمد و پرتلاش این استان را استانی زرخیز و سرشار از نعمات بسیار دانست و تأکید کرد: استفاده بهینه از این منابع، در جهت رونق بخشیدن به توسعه صنعت و حمایت از تولید داخل در گروه همکاری و همیاری تمام مسئولان و دستگاه‌ها است.
بازرس کل استان، بانک‌ها باید حامی اقتصادی بخش‌ها و کارخانه‌های تولیدی باشند و افزود: بانک‌ها بایستی در کنار بخش تولید و اشتغال، در جهت رفع موانع و مشکلات تلاش نمایند تا دغدغه بخش تولید برطرف شود و اقتصاد ایران روزبه‌روز توسعه و رونق پیدا نماید.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم